Konyhabútor Garancia
Garancia regisztráció
Élj a nem mindennapi garancia kiterjesztés lehetőségével!
Köszönjük, hogy megtiszteltél bizalmaddal és Divian konyhabútort vásároltál!
A Divian 20 éves piaci jelenlétének alappillére, hogy nagy hangsúlyt fektet arra, hogy a lehető legjobb minőséget nyújtva erősítse a márkába vetett bizalmat. Ezt a célt szolgálja a kiterjesztett garanciaidő felajánlása is.
Tudj meg minden a szenzációs garancia kiterjesztés lehetőségéről és annak feltételeiről!
- Általános tudnivalók
-
A Divian sikeres regisztrációt követően önkéntes gyártói jótállást vállal konyhabútoraira a vásárlót az értékesítővel szemben megillető törvényi garancia kiegészítéseként. Az önkéntes gyártói jótállás nem jár automatikusan, igénybevételéhez szükséges a regisztrációs kérdőív pontos és helyes kitöltése. A regisztrálására a vásárlást követő 90 napon belül van lehetőség.
- Garanciavédelem
-
Az önkéntes gyártói jótállás az alábbiakra érvényesíthető:
- konyhabútor
- csaptelep
- mosogatótálca
- gázteleszkópok
- pántok
A garancia időtartama nem hosszabbodik az önkéntes gyártói jótállás keretében nyújtott szolgáltatási garancia miatt, különösen nem, ha helyreállítás vagy csere történt. A garancia időtartama semmilyen esetben sem kezdődik újra.
- Érvényesítési feltételek
-
Az önkéntes gyártói jótállás érvényesítésének feltételei:
- A regisztrációra a vásárlást követő 90 naptári napon belül sor került.
- A vásárlást igazoló bizonylat (számla, blokk, nyugta) vagy annak másolatának bemutatása.
- A vásárló minden esetben követte az adott termékre vonatkozó használati- kezelési útmutatót.
- Az üzlet által érvényesített, szabályosan kitöltött jótállási jegy bemutatása.
- A regisztrációt igazoló e-mail végfelhasználó által kinyomtatott példánya.
- Írásban benyújtott hibajelentés azzal a kereskedővel szemben, akitől a vásárló a terméket megvásárolta.
- A vásárló a hibát két hónapon belül jelzi azt követően, hogy felismerte vagy fel kellett ismernie.
A garancia a vásárlás helyén érvényesíthető.
- Kivételek
-
A garancia nem terjed ki:
- A termékek eláztatásából, nem rendeltetésszerű használatból, a tájékoztatóban előírtaktól eltérő összeszerelésből eredő hibákra.
- A szállítás, természeti csapás során keletkező, illetve szándékosságból, gondatlanságból eredő sérülésekre, károsodásokra.
- Mit tehet a vásárló hibás teljesítés esetén?
-
Elsősorban választása szerint kijavítást, vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek aránytalan többletköltséget eredményezne. A vásárló az ellenszolgáltatás arányos leszállítását is igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy elvállalta ugyan ezek valamelyikét, de nem tudott ennek eleget tenni megfelelő határidőn belül, és e kötelezettségének az előírt feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak helye nincs.
- Általános jogi tudnivalók
-
A polgári törvénykönyv 6:159. § (4) A kijavítást vagy kicserélést - a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve végezzük el. Ennek során törekszünk arra, hogy a kijavítás vagy kicserélés legfeljebb tizenöt napon belül megtörténjen. (A fogyasztói szerződés keretében érvényesített jótállási és szavatossági igények intézéséről a 19/2014.(IV. 29.) NGM rendelet rendelkezik.)
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.